Pages

14 Ekim 2011 Cuma

Anket Doldur Para Kazan Saçmalığı!

Son zamanlarda sık sık gündeme gelen saçmalık anket doldur para kazan saçmalığı! Bir zamanlar bende bu işi merak ettim. "Ulan madem sırf anketle para kazanılıyo o zaman ben ne duruyorum bende kitap alıp başlayayım!" dedim. Hemen bi e-book aldım. O da ne.. Kitabı aldım açtım paypal'a nasıl üye olunur onu anlatmış altınada dayamış Anket sitelerini. 
"Ee ne olacak ?"
"Tıkla üye ol işte!"
Aynı bu tarz birşey. Neyse "iyi hadi üye olalım bakalım" deidm ve başladım bir sürü siteye üye olmaya. Zaman geçti mailler glemeye başladı. Tıkladım "aha sonunda be para kazanıcam!"dedim. Bir hevesle url'ye tıkladım. Ülkenize uygun değil, yok yaşınız uygun değil, yok ninenize uygun değil! Böyle diye diye hiçbir anket açılmadı. Dolayısıyla ne para ne anket!

Şimdi kendi mailime gelen anketlre bakalım ;




Ne kadarda çok anket gelmiş değilmi. Hepsi saçmalık resmen! Tıklıyorsun bahaneler üretmeye başlıyor. Hangi siteler olduğu açık. Tıklayın üye olun. Eğer para kazanabildiyseniz bu sitelerden, kazandığınızın iki katı da benden!

Hiç bir anket doldur para kazan diye öne sürülen e-bookları almayın!


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text